groom placing an engagement ring

A więc sądzisz, że chodzi o pierścionek?

Czy choćby najpiękniejszy na świecie pierścionek zaręczynowy może być protezą słabego związku?

Dla wielu uczestników rynku deweloperskiego branding inwestycji sprowadza się do stworzenia nazwy, identyfikacji wizualnej i wyprodukowania zestawu materiałów promocyjnych. Jednak dobry branding to coś więcej.

 

Chodzi nie tylko o nazwanie produktu i powiązanie go z wybranymi kolorami i makietą graficzną. Tworząc z inwestycji markę, marketer musi sięgnąć głęboko do jej prawdziwej tożsamości i zastanowić się,  jaką obietnicę złoży klientom.

Esencją zaręczyn nie jest kolor i rodzaj kamienia w pierścionku. Jest nią właśnie gotowość do złożenia obietnicy. Bo prawdziwy branding to kreowanie i sprostanie oczekiwaniom klientów. A prawdziwa deweloperska marka  - to złożona obietnica i umiejętność jej dotrzymania.

Istnieje duża różnica między budynkiem opatrzonym logo i kolorami, a marką, która na każdym poziomie kontaktu z klientem dotrzymuje zobowiązania. To obietnica i stojąca za nią historia angażują klienta. Tworzą więź, na której buduje się komunikację.  Nazwa, logo i identyfikacja wizualna to pochodne tej więzi, którą zawiera się z klientem. Dopiero ich połączenie jest w stanie stworzyć trwały związek.

Zatem – jak brzmi obietnica Twojej marki? Umiesz jej dotrzymać? A może w swoim związku z klientem  skupiasz się tylko na wyborze pierścionka?

Related Posts

SKOMENTUJ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone.